עיזרה מקוונת לצוות המרצים

ניתן לקבל עיזרה מקוונת למוודל בעזרת שירות https://hangouts.google.com/

כנסו לשירות, והתחילו שיחה עם massalhashady@gmail.com

או בעזרת אחת הכלים המפורטים באתר: http://150.co.il , הורידו את השירות teamviewer או anydesk , ותתקשרו למסאלחה שאדי 0546446736

השירות לצוות המרצים!

ניתן לקבל עזרה טלפונית ממר בילאל מנסור בטלפון מס' 0525543785.

* במקרה של תקלה או אובדן סיסמה, נא לשלוח בקשה מפורטת עם תעודת זהות לדוא"ל: muh_bd@sakhnin.ac.il  או דרך הקישור http://students.sakhnin.ac.il/portal/support/form


חדשות האתר

صورة Shady Massalha
הודעה לגבי סיסמאות מערכת מוודל - كلمات السر لموودل
بواسطة الثلاثاء, 26 كانون الأول 2017, 11:05 - Shady Massalha
 

כל סטודנט שהיו לו שתי סיסמאות (אחת למערכת מידע ואחת למוודל) מעתה ישתמש רק בסיסמת מערכת מידע לכניסה למוודל.

لمن لا يستطيع الدخول لموودل وكانت لديه كلمتا سر مختلفتان، يجب عليه استعمال كلمة سر نظام المعلومات فقط.
انتباه! لمن لديه كلمة سر من 3 منازل او منزلتين - مثل 542 يجب عليه ان يكتب 0542 ... أو ...

اقرأ باقي الموضوع
(84 كلمات)
 
صورة Shady Massalha
בדיקת מועדים מיוחדים
بواسطة الإثنين, 2 تشرين الأول 2017, 11:20 - Shady Massalha
 

לכל הסטודנטים,


בדיקת מועד מיוחד נעשית על ידיכם באתר המכללה.

כנסו לכתובת הזו "בדיקת מועדים מיוחדים" הכניסו את תעודת הזהות ותקבלו רשימת כל המועדים שנקבעו עבורכם.

אתם לא תקבלו הודעת SMS של המועדים, אלה רק באתר המכללה.


תודה רבה.

 
صورة Shady Massalha
מדריך מוודל מקוון
بواسطة الخميس, 14 أيلول 2017, 1:56 - Shady Massalha
 

מ"ר בילאל מנסור, מרצה במכללת סכנין הכין סידרה של סרטוני הדרכה לבניית שיעורי מוודל מתוקשבים.

לצפיה בסירטונים, לחץ על הקישור הזה

או בקישור הישיר

 
صورة Shady Massalha
الطلاب الأعزاء (ملاحظة هامة)
بواسطة الثلاثاء, 23 أيار 2017, 2:52 - Shady Massalha
 

يرجى عدم الوقوف امام مداخل بيوت الجيران المجاورة للكلية والوفوف فقط في الأماكن المعدة للوقوف (مواقف الكلية)
يرجى التقييد جيدا بذالك لمنع إجراءات ومخالفات من قبل الشرطة.
كما ونلفت انتباهكم بان من يخالف التعليمات ويسبب اغلاق مداخل سكن الجيران يدعى للجنة الطاعة في الكلية لإتخاذ الإجراءات اللازمة ضده.
الادارة


 
صورة Shady Massalha
הודעה לגבי מועדים מיוחדים
بواسطة الأحد, 27 تشرين الثاني 2016, 5:07 - Shady Massalha
 

הודעה חשובה לסטודנטים:
משרד הדיקנית יקבל פניות למועד מיוחד אך ורק עבור שנת הלימודים תשע"ו. 

לא יתקבלו ולא יטופלו בקשות למועדים מיוחדים בגין קורסים שנלמדו בשנים קודמות


 


تصنيفات المقررات الدراسية


المقررات الدراسية المتاحة

The purpose of numerical analysis is two-fold: (1) to find acceptable approximate solutions when exact solutions are either impossible or so tough and time-consuming as to be impractical, and (2) to devise alternate methods of solution better suited to the capabilities of computers.

   While this course will involve the student in considerable computation in order to apply techniques and obtain acceptable answers, the main emphasis will be on the underlying theory. It will be necessary to draw upon a good bit of calculus, linear algebra, computer science and other branches of mathematics during the course.

   To understand the basic techniques of numerical analysis for solving nonlinear algebraic equations, interpolation, for numerical differentiation and integration.


שם המרצה: ד"ר דיאב שאהר

סוג הקורס: שיעור

היקף הקורס: 1 ש"ש

משך הקורס: סמסטריאלי

שנת לימודים: ג'

מסלול הקורס: כללי הסבה

רכיב הכשרה: מדע וטכנולוגיה

 תנאי קודם:

מושגי יסוד במדע וטכנולוגיה.

 מטרות הקורס:

-      הגברת המודעות של הילד התנהגותו, לקידום בריאותו ולאיכות חייו.

-      הכרת הגורמים הסביבתיים והמולדים המשפיעים על אורח חיים בריא ואיכות חיים והתנהגות בעת מחלה.

-      הכרת מבנים ומערכות בגוף האדם, עקרונות ותהליכי יסוד.

-      הרחבת אוצר המושגים הקשורים למבנה ולתפקיד האדם וגופו.

-      הכרת המבנה הבסיסי של מערכות הגוף השונות.

-      פיתוח המודעות למזון ותזונה נבונה.

-      פיתוח המודעות חשיבות השיניים ובריאותן.

-       טיפוח ההתנהגויות אצל הילד למען שמירה על אורח חיים בריא ואיכות חיים טובה.

 

פירוט תכני הקורס:

-      מערכות בגוף האדם וקשרי גומלין ביניהן, קליטת חומרים  חיוניים ופליטת חומרי פסולת על ידי הגוף.

-       המודעות לטיפוח בריאות ואיכות חיים (עזרה ראשונה, ביטוח בריאות, שירותי בריאות לציבור).

-      נשימה: מבנה מערכת הנשימה, מנגנון הנשימה, הבעיות בנשימה.

-      מערכת הדם: מבנה הלב והרכב  הדם, מחלות הקשורות בדם ובלב.

-      מערכת עיכול .

-      העור: מבנה העור ותפקידו, השפעת קרינת השמש על העור, חשיפה מבוקרת. מש וטיפוח היגיינת העור.

-      החושים: החושים כאיברים לקליטת מידע והעברתו, מבנה איברי החישה ותפקידיהם.

-      הורמונים ותפקידם, תיאום ויסות ובקרה, אמצעים לאבחון ליקויים הקשורים בגדילה וטיפול בהם, שינויים התנהגותיים מינקות ועד לבגרות, מעורבות קהילתית  במעקב אחרי  גדילה והתפתחות.

-      צמיחת שיני חלב ושיניים קבועות, מבנה השן, גורמי עששת, אמצעים לשמירה על שיניים בריאות ואמצעים לטיפולי שיניים, בדיקה תקופתית של השיניים וצחצוח נכון של השיניים.

-      גורמים המשפיעים על קידום אורח חיים בריא ואיכות חיים. 

-      חשיבות המזון לגוף, מיון מזון על פי מקורותיו, מרכיבי המזון החיוניים לגוף, גורמים המשפיעים על זיהום המזון, אמצעים לעיבוד וייצור מזון, שימוש ביצורניים בתעשיית מזון, טיפוח התנהגותיות הקשורות בהיגיינת מזון, מזון מאוזן וטיפוח הרגלי אכילה אצל הילדים.

-      הדבקה בגורמי מחלות, תגובות הגוף בעת מחלה, אמצעים למניעת מחלות וכלים לאבחון מחלות ואמצעי הסברה לילדים למניעת מחלות למניעת הדבקה.

-      הקשר בין איכות האוויר למחלות בדרכי הנשימה, תופעות הקשורות בתפקוד הגוף ובהרגשה כללית: הרעש כמפגע סביבתי והשפעתו על הבריאות, אמצעים לשמירה על איכות המזון ואמצעים להיגיינה ואמצעי הגנה בפני רעש ואמצעים לקיום פעילות גופנית מבוקרת, טיפוח כללי היגנייה אצל הילד לשמירת בריאות הגוף.